torsdag, april 25, 2013

Så mycket bättre igen!

Tjoho! Så mycket bättre är som bekant ett av mina favoritprogram så jag är superglad åt att nästa säsong är spikad! Agnes, Ulf Dageby, Titiyo, Lill Lindfors, Ebbot Lundberg, Ken Ring och Bo Kasper Sundström tillhör inte någon av de artister jag lyssnat jättemycket på så jag kommer säkert att lära mig massor. ;)
Visst börjar man ana ett koncept dock? En rappare, en yngre kvinnlig popartist, en lite udda äldre man, en mycket väletablerad kvinnlig artist, osv. Nåväl, det har ju fungerat bra hittills.
Bo Kasper Sundström är väl den vars repertoar jag har bäst koll på och jag började direkt att spåna på vilken låt jag själv skulle välja att framföra. En av de bästa låtar jag vet är Brev, men jag tenderar att börja gråta när jag hör den... Vilket var ett problem då jag sände mycket nyheter i P4 precis när den var populär, lite svårt att ha den i hörlurarna precis innan man skulle ut i direktsändning... Jag vet inte varför riktigt. Om den påminner om min egen situation, eller får mig att tänka på hur jag skulle vilja att det var, eller bara att den är fin... Men Hon är så söt är ju en favorit också.
Ska bli roligt iaf!

Inga kommentarer: